+31 (0)528 23 47 35

Telefonie

Galaxy Telematica B.V. biedt haar partners ondersteuning bij het uitrollen van communicatieplatformen. Of dit nu gaat om lokale serviceoplossingen of oplossingen in de cloud, wij beschikken over een brede kennis van diverse platformen. Om tot een communicatieplatform te komen, zijn in het proces een aantal stappen noodzakelijk.

Inventarisatie
De gewenste manier van communiceren is de basis voor het bepalen van een product of platform. Wij brengen bij u in kaart wat de wensen zijn om zo de juiste professionele ondersteuning te bieden.

Nummerplanbespreking
Hoe wilt u in contact zijn met uw klanten? Een nummerplanbespreking zorgt ervoor dat de juiste personen met elkaar in contact komen.

Implementatie
De implementatie van een nieuw telecomplatform is een ingrijpende handeling. Alle afdelingen van een organisatie zijn hierbij betrokken. Het streven is om de bedrijfsprocessen zo min mogelijk te verstoren. Om dit te realiseren, worden de meeste werkzaamheden uitgevoerd voor de daadwerkelijke omzetting naar het nieuwe platform.

Trainingen
Om u op de juiste manier om te laten gaan met de nieuwe omgeving biedt Galaxy Telematica B.V. trainingen aan. Deze trainingen kunnen bij u op locatie of in onze eigen trainingsruimte verzorgd worden. De volgende trainingen zijn beschikbaar:

  • toesteltrainingen
  • telefonistetraining
  • beheertraining callserver
  • beheertraining I VR
  • beheertraining callcenterapplicaties
  • callcenteragent
  • callcentersupervisor