Helpdesk
Ook na de oplevering van onze diensten en producten houden wij graag contact met u voor eventuele wijzigingen en ondersteuning. Galaxy Telematica B.V. biedt een goed ingerichte 24/7-servicedienst aan.
Onze helpdesk is het verlengstuk van uw organisatie en ontzorgt uw organisatie, desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Of het nu gaat om aanpassingen in uw telefoniesysteem, netwerkapparatuur of het oplossen van vraagstukken, onze engineers staan klaar om u te helpen.
Reactietijden kunnen van tevoren worden afgesproken en worden vastgelegd in diverse soorten SLA-contracten die aansluiten bij de behoefte van uw organisatie.
Wij ondersteunen oa de volgende merken:
Telefonie
Avaya, Innovaphone, Alcatel, Panasonic, Kpn1, Telfort Hosted en Rout-It
Beveiliging
Alphavision, PowerMax en Fore!
Netwerken
Cat 5e UTP, Cat 5e FTP, Cat 6 UTP, Cat 6 FTP, Fiber / Glasvezel, Switches en Routers